18. 12. 2015

P-p-party!


Keď som tento článok asi pred dvomi mesiacmi fotila, nenapadlo mi, že jeho tématiku budem spájať s Vianocami. Ale! Ani sme sa nenazdali a po halloweenských strašidlách sú tu Mikulášovia, čerti, anjelikovia, Ježiškovia... A vianočné večierky! A Silvester! Určite dobre padne odreagovať sa od zápočtov, predtermínov, prípadne nejakého toho opravovania známok a zabaviť sa. Tu sú nejaké moje obľúbené beauty tipy.
S očami sa to snažím, čo sa týka farieb, veľmi nepreháňať. Vrchnú linku väčšinou používam čiernu alebo tmavohnedú, občas metalickú (Catrice Liquid Liner- 040 Go, Get bronzed), no so spodnou niekedy "experimentujem", napríklad použijem bronzovú ceruzku (Maybelline Colorama odtieň-sa-odlepil :D) alebo farebné riasenku (táto fialová Rimmel Extra POP Lash - 006 Pop Purple, nemá až tak do očí bijúcu neónovú farbu, takže sa dá kľudne nosiť aj cez deň). Umelé riasy (tieto sú z H&M) používam len na špeciálne udalosti, pretože si ich nikdy nestíham nalepiť. A ak aj vy máte hrôzu z toho, že sa vám riasy na niektorom konci odlepia, skúste ich nastrihať na tri časti (vidno aj na fotke). Menšia časť bude držať určite lepšie. Čerešničkou na torte, teda na líčení očí je rozjasnenie vnútorného kútiku trblietavým pigmentom (MAC Vanilla Pigment).
Na perách sa zvyknem trochu viac vyblázniť O:) O obľúbénom rúži od MAC-u (Candy Yum Yum) a ako ho rada nosím som písala TU. Ďalší veľký obľúbenec je oranžový Bourjois Rouge Edition 12H - 29. Napriek tomu, že je matný, má skvelú krémovú textúru a pery vôbec nevysušuje. Plus má úžasnú výdrž. Proste láska na prvý pohľad (a vyskúšanie).
Potom už zostávajú len nechty (a vlasy a oblečenie a topánky...). Oranžový lak Astor 301 Coral Dawn som dostala, tá farba mi evokuje teplo, slnko, zábavu :-) No a trblietavý OPI Serious Sparkle mu dodáva ten správny "party feeling".

Takže dámy, teraz už len nezabudnúť, že síce zabaviť sa je super, ale ak to veeeľmi preženiete, môžete vyzerať akokoľvek chrumkavo, ale vaša elegancia pôjde presne tam kam obsah vášho žalúdka :-)

P.S. Zabudla som spomenúť očný tieň z fotky, keby to niekoho zaujímalo je to MAC Retrospeck.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára