21. 11. 2015

Catrice paletky


Značku Catrice poznáte určite všetky. Pamätám si, keď značka ešte bola novinkou v dm drogérií a ja som vtedy v čase môjho rúžového ošiaľu hneď bežala pre jeden od nich. A potom to šlo, značka je relatívne lacná a zbierka sa rozširovala. Najviac som si obľúbila ich krémové tiene (Tá pigmentácia a výdrž?? Škoda, že ich prestali z nejakého nevysvetliteľného dôvodu predávať) a tekutú linku.
Paletku tieňov NUDE som si zamilovala ako prvú, keďže v čase jej uvedenia do drogérií bolo paletiek s univerzálnými a drvivou-väčšinou-žien-používanými tieňmi veľmi málo. A aj keď tieňov a paletiek na pultoch pribudlo, túto som si obľúbila a už mám druhé balenie O:).  Paletku MATT používam väčšinou keď mám náladu na výraznejšie tiene s linkou. A dva najtmavšie tiene niekedy vlhkým skoseným štetcom používam keď naopak nechcem výraznú linku na optické zahustenie mihalníc. Paletka ROSE bola láska na prvý pohľad. Obsahuje tiene v teplých tónoch (s trblietkami!!) s ktorými sa dajú vytvoriť zázraky.
Všetky tri paletky môžem rozhodne len doporučiť. Obal je pevný a neotvára sa, tiene s bázou (alebo kľudne aj len s korektorom) vydržia dlho a majú veľmi slušnú pigmentáciu. Keď k tomu zvážite aj cenu, ktorá je naozaj prijateľná, máte kvalitné univerzálne tiene za dobrú cenu.
Máte skúsenosť s Catrice kozmetikou? Aké kúsky sú vaše najobľúbenejšie?
    (prvý riadok fotený na dennom svetle, druhý fotený s bleskom)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára