26. 12. 2015

Sephora trio

Ako každý nadšenec pre kozmetiku aj ja mám značky, ktoré bezpodmienečne musím vyskúšať a Sephora medzi ne určite patrí.  Aký dojem na mňa spravili produkty, ktoré sa mi zatiaľ dostali pod ruku?
Tieň na oči v ceruzke (odtieň 05 beige) má ú-ža-sný champagne odtieň skvelý na rozjasnenie vnútorných kútikov očí a nad vrchnou perou. Má skvelú výdrž a je fakt dosť ťažké ho odlíčiť. Jedinou malou nevýhodou (aspoň pre mňa) je, že ak ho chcem použiť na celé viečko musím s nim pracovať rýchlo, pretože rýchlo schne.
Krémový „lip stain“ (oditeň 10) na mňa vyskakoval snáď od všetkých zahraničných Youtuberiek, tak si vravím, že to musí byť úplna bomba. No... kde začať. Takú výdrž ako tento „stain“ nemá žiadny z produktov na pery v mojej zbierke, to je síce pravda. Ale ani nič iné tak nevysušuje pery, nezalieza do vrások na perách a nezhlukuje sa. To som bola fakt zhrozená a nepomáhal ani balzam ani peeling pier, proste nič. Takže za mňa jednoznačne nie.
A najlepšie na koniec – maska. Látkovým maskám som prepadla po tom, čo som jednu dostala od sestry. Vedela som, že aj Sephora ich má v ponuke tak som si pre jednu zašla. Nutno poznamenať, že momentálne mám éru hroznej pleti, takže nejaké veľké experimenty radšej nerobím. Tieto masky mi však sadli, takže ich na blogu ešte určite uvidíte. Na fotke je maska pod oči s výťažkom z granátového jablka, ktorá po dlhom dni/týždni „vyzmizikuje“ tmavé kruhy a rozjasní oblasť pod očami. Z tohto zázraku sa rýchlo stal obľúbenec :-)

A čo vy? Aké máte skúsenosti s produktmi Sephora? Ja mám v pláne skúsiť ospevované ceruzky na oči a lícenku/ bronzer/ rozjasňovač.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára