16. 8. 2015

Essence rúže

Rúže sú moja slabosť, tak som si povedala, že spravím taký "seriál" v ktorom vám ich pár ukážem. Dnes si posvietime na rúže od Essence. Všetci sa zhodneme, že Essence je cenovo prijateľná značka, ale ako je to s kvalitou?
Rúže vo farebnom obale som neskúšala, ale tieto dlhotrvácne sú jedny z mojich najobľúbenejších! Čo vám padne ako prvé do oka je obal (nečakane). Čierny matný pôsobí elegantne a farebný prúžok, ktorý pasuje ku farbe rúžu vám pomôže pri rýchlom výbere toho správneho rúžu z mejkap taštičky. Uzatváranie je tiež fajn, takže sa nemusíte báť,že rúž nájdete po celej taške.
Čo ma prekvapilo bol ich finish. Nebudem vám klamať, ja osobne som od Essence takúto pecku nečakala. Aplikácia je veľmi veľmi dobrá a vďaka krémovej textúre mám pocit, ako keby mám na perách balzam. Farba je sýta, nemusíte rúžom po perách „behať“ dvadsať krát, aby ste vôbec videli, že ho máte. Žiadny z rúžov v ponuke neobsahuje trblietky, čo mne vyhovuje, pretože trblietky ma väčšinou škriabu a 9 z 10 rúžov s trblietkami mi vysušuje pery.
01 - 02 - 04 - 05 - 06 - 12 - 14

A teraz k jednotlivým kúskom: 01 Coral calling je stredná ružová s mixom koralovej farby, 02 All you need is red je výrazná červená so studeným podtónom, 04 On the catwalk je stredne tmavá malinová farba so studeným ružovým podtónom, 05 Cool nude je béžová so slabým zábleskom ružovej (definícia jak lusk), 06 Barely there je tlmená hnedá s ružovým podtónom, 12 Blush my lips výrazná ružovo-fuchsiová farba so studeným podtónom, 14 Adorable matt! je stredne tmavá malinová farba s fuchsiovým podtónom.

Tieto rúže by som zhrnula ako veľmi podarené, určite sa oplatí ich kúpiť. Keď si porovnám kvalitu a cenu, čudujem sa, že nemám z každého odtieňa tak osem kusov 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára