14. 8. 2015

EMPTIES



Empties články ma až tak nebavia, pozerať na prázdne fľaštičky nie je ono, ale povedala som si, že prečo nespraviť takýto rýchly článok na jeden produkt.
Podľa toho, koľko prázdnych mejkapov je na fotke vám asi došlo aký je názor naň :-) Sľubuje plné krytie, čo je teda dosť odvážne tvrdenie, ktoré tak celkom nespĺňa, no stačí trochu korektoru a problém vyřešen. Medzi jeho hlavné plusy patrí aj jeho výdrž, v kombinácií s bázou a púdrom drží celý deň, a aj keď je trošku hustejší, na pleti vyzerá prirodzene. Jediné maličké mínus je, že ak máte extra suché miesta na tvári, asi nebude pre vás to pravé orechové. U nás sú dostupné štyri odtiene, ja som používala najbledší, ktorý asi úplným bledulám sedieť nebude, ale napríklad v UK majú 7 odtieňov a určite sa dá zohnať na e-shopoch.A aj keď teraz používam iný mejkap, mám taký silný pocit, že k tomuto sa ešte vrátim. Skúšali ste tento mejkap? Čo naň hovoríte? :-)
EDIT: Hádajte aký mejkap som si kúpila keď sa mi minul Baby Skin od Maybelline? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára