11. 8. 2015

Makeup Revolution London FLAWLESS



 Všetci si pamätáme ten boom, keď sa blogový svet zbláznil a na každom druhom blogu bol článok o ich paletkách/ lícenkach/ púdroch... A potom som tu ja, ktorá prichádza s článkom posledná :-D
Nie vždy sa stane, že narazíte v drogérií na paletu, v ktorej je tak veľa univerzálnych tieňov a ešte aj za schopnú cenu. A keďže neutrálnych tieňov nie je nikdy dosť, putovala táto kráska ku mne. 
 Čo sa mi veľmi páči na balení je, že má veľké zrkadlo, ktoré sa dá skvelo využiť pri cestovaní keď so sebou nechcete ťahať milión zbytočných vecí. Nachádza sa v nej 32 tieňov, podľa fotiek vidíte, že ide hlavne o neutrálne farby. V paletke je 5 matných tieňov, ostatné majú shimmer. Fakt som bola prekvapená aké krémové sú, aj keď niektoré trošku prášia (hlavne matné). Čo sa týka výdrže, stačí pod ne dať bázu alebo krémový tieň (ja používam Paint Pot) a držia celý deň! Neviem či som to už spomínala, ale ja som úchylák na všetko čo sa trbliece, takže táto paletka je raj a nie je jediný tieň, ktorý by som nenosila. S bledšími sa dá spraviť denný look, s tmavšími sa zase dá vyhrať napríklad na večer.






Celkový dojem z paletky je skvelý! Stála ma 4 stovky, čo po aplikácii pokročilých matematických vedomostí znamená, že jeden tieň stojí cca 12 korún. No nekúp to. Takže ak hľadáte nejakú paletku, v ktorej sú základné farby + nejaké extra a nechcete za ňu dať celý majetok, zabehnite do Rossmanna alebo na stránky MRL(ťuk), neoľutujete :-)

P.S.: Vidíte tú krabičku? Vidíte?!
P.S.2: Ak niekto číta tento článok veľmi neskoro a už napoly spí, vysvetlenie : prvý a druhý riadok fotiek je fotený na dennom svetle a tretí + štvrtý s bleskom.

1 komentár: